Pro jarní sezonu 2022 je zahájen předprodej ovocných stromků a růží.
Dodání objednávky

Za jak dlouho po objednání mohu očekávat objednávku?

Rostliny odesíláme 2 - 3 x v týdnu / PO - UT - ST.

  • snažíme se tím omezit případné uvíznutí balíku u přepravce o víkendu
  • zásilky jsou běžně doručeny do 3 - 10 pracovních dnů po přijetí objednávky
  • při špatném počasí se může doba odeslání prodloužit (mokré rostliny, balové, kontejnerované, ani prostokořenné nelze balit, hrozí zapaření, nebo prosáknutí obalem
  • dopravce promočenou zásilku automaticky vyřadí z přepravy

Moje objednávka není úplná. Co se stalo?

Může se stát, že:

  • některé rostliny jsou náhle vyprodány, nebo nejsou v takové kvalitě, kdy je chceme expedovat ( vlivem počasí, případně škůdců).
  • náš smluvní dodavatel zboží, se kterým spolupracujeme, nedodá ze stejného důvodu ( počasí, škůdci).
  • v takovém případě může být objednávka nekompletní, ale vždy o tom zákazníka informujeme dopředu

Dorovnání platby

  • rozdíl mezi skutečnou platbou a cenou za odeslanou objednávku je vrácen zpět na účet
  • pokud dosáhnete v objednávce limitu dopravy zdarma, a není to dotčeno nedostupností zboží, jehož cena by vaší objednávku pod limit vrátila, doprava zdarma platí stále

V případě nejasností nás prosím kontaktujte.