Pro jarní sezonu 2022 je zahájen předprodej ovocných stromků a růží.
Gardenisto

Vítejte na stránkách našeho zahradnického e-shopu

Rodinná firma byla založena v roce 1993. Začínali jsme s provozováním květinových prodejen Praha - Benešov.

Z důvodu rozšíření služeb a zvýšené poptávky jsme začali některé rostliny, stromky a keře sami pěstovat. Následně jsme naši činnost rozšířili o další aktivity. Údržba veřejné zeleně, realizace okrasných zahrad, zemní práce spojené s přípravou pozemku...

Naše plus

  • patřičné vzdělání v oboru
  • rozsáhlé zkušenosti s pěstováním pokojových rostlin
  • zkušenost s pěstováním rostlin, stromů a keřů
  • odborné znalosti pro venkovní výsadbu
  • vybavení pro údržbu v zahradách a parcích
  • krativitu pro vytvoření květinových vazeb

Vaše dotazy a požadavky můžeme společně probrat po e-mailu nebo telefonu.

Kontaktní informace

 tel:  774 21 41 61

e-mail: gardenisto@email.cz

Naše služby

Jsme zahradnická firma se širokým záběrem prací

Naše nabídka:

  • Pokládka trávníkových koberců u rodinných domů, paneláků i veřejných prostor.
  • Montáž trávníkových závlah.
  • Práce s motorovým rýčem, výkopové práce, inženýrské sítě, kopání sklepů, bazény...
  • Výstavba zahradních jezírek.
  • Výsadba zakoupených rostlin a stromů.
  • Tvorba okrasných zahrad a předzahrádek.
  • Rizikové kácení stromů na zahradách i veřejných prostorech.
  • Výroba a prodej palivového dřeva.

Více informací a reference najdete v odkazu VIDEO a jednotlivých fotogaleriích.

Pokud je zákonem stanoveno, povolení ke kácení si zajišťuje zákazník.

Ověřený zákazník

Přidáno 26. 06. 2022
Za mne zvláštní e-shop.
Proti:
Dala jsem platbu běžným převodem, přesto mi naběhla platební brána, tento zpusob placení nepoužívám. Čekala jsem tedy, že mi pošlou bankovní spojení mailem....marně. Objednala jsem si tedy jinde.
10 %
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den , tedy shrneme si chyby našeho eshopu : 1, Zákazník si zvolí špatný způsob platby ( sám a zcela dobrovolně ) 2, zvolený způsob platby on line zákazník nezpracuje ( opět sám o své vlastní vůli) 3, čekáme týden , protože netušíme proč někdo zadá platbu on-line a nezpracuje jí - až teprve potom začneme zákazníka oslovovat s dotazem. 4, kdyby byl opravdu zájem zaplatit lze nás kontaktovat , nebo najít údaje v zákazníkem odsouhlasených o.p. obrázek výběru platby: Platební karta ZDARMA Bankovní převod ZDARMA Platba pomocí PayPal / Kreditní kartou ZDARMA Platba předem na účet 2901049011/2010 ZDARMA Tak milá paní , možná jsme zvláštní e-shop , ale rozhodně nejsme na druhé lidi bezdůvodně zlí a o to horší když bychom druhým škodili kvůli vlastní chybě.

Ověřený zákazník

Přidáno 20. 06. 2022
V obchodě jsem nakupoval poprvé a již nikdy nakupovat nebudu.
Během komunikace s obchodem jsem byl nemístně napaden a uražen pracovnicí. Naprosto neprofesionální a nepřijatelné ze strany pracovnice, která mě svou arogancí zcela znechutila v další spolupráci s tímto obchodem.
Po otevření krabice byly rostliny ohnuté, některé části zlomené, aby je do krabice nacpali. Tzn. krabice nebyla adekvátně přizpůsobena k porovnání s výškou a rozměry dodávaných rostlin.
Rostliny nebyly žádným způsobem označeny. Chyběla jakákoli identifikace zakoupených rostlin.
K zásilce nebyla přiložena faktura.
Dodací lhůta nepřiměřeně dlouhá. Chyběla informovanost ze strany obchodu, že dodání bude trvat takto dlouho.
Celkově obchod hodnotím velmi negativně.
Proti:
- komunikace se zákazníkem naprosto nepřijatelná, urážlivá a neprofesionální!
- obdržené rostliny poškozené!
- chyběla naprosto jakákoli identifikace zakoupených rostlin!
- k zásilce nebyla přiložena faktura
- dodací lhůta velmi dlouhá
- žádné informování zákazníka o stavu objednávky v případě dlouhé dodací lhůty
10 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den , 1, byl jsem s Vámi v kontaktu a sdělil jste , že žádná rostlina nebyla poškozená nijak fatálně ( mimo poškození z přepravy). Pokud jste tak velmi nespokojený mohl jste přeci objednávku vrátit - což jste neučinil 2, ohledně faktury jsem Vám psal , že je přiložena ke stažení v potvrzení objednávky , je to pohodlnější pro všechny zůčastněné. 3, měl jste relativně malou (druhově) objednávku , že Vám pracovnice nepopsala kontejnerky , bohužel se to může stát , je to jen člověk a na rostliny nahlíží úplně jinak , je to předmětem stálých sporů u nás ve firmě ,vysvětlit, že ne každý pozná rostlinu podle listu. 4, dodací lhůta , jak je psáno všude na eshopu i v o.p. , které jste odsouhlasil je způsobena tím , že odesíláme pouze 2-3x v týdnu po-út-a zcela výjimečně i středa. Nikdo nechce , aby rostliny přes víkend ležely někde na depu a hlavně si necháme tu možnost rozhodnout kdy budeme odesílat. I když ,,poškozené,, tak věřím , že zdravé a silné rostliny jste dostal. 5, informaci jste dostal pomocí sms , alespoň u nás je v hromadných odeslaných zprávách. 6, Myslím , že jsem se Vám dostatečně omluvil v naší komunikaci , jistě uznáte , že pokud budu nad každým stát , nemusím nikoho zaměstnávat. Pro váš klid jedna informace , odpovědný pracovník byl na hodinu propuštěn. Hezký den , Urban Josef

Ověřený zákazník

Přidáno 11. 06. 2022
Pro:
Rychlost
Proti:
Nelze vybrat dopravce
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 04. 06. 2022
Pro:
Rychlost
Rostliny jsou hezké
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 23. 05. 2022
Jeden den jsem objednal stromek broskve, druhý den byl stromek doručen a nyní už je v zemi a raší lístky. Jsem plně spokojen....
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 08. 05. 2022
Vše OK.
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 05. 05. 2022
Stromek byl ostříhaný a velmi špatně, přes veškerou péči skomírá a vypadá, že se neuchytí. Byl prodán jako kontejnerový, ale byl to prostokořenný stromek daný do květináče těsně před expedicí.
40 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 03. 05. 2022
26.4.jsem objednal, dnes je 3.5. a zboží nikde a ani zmínka o stavu objednávky, eshop drží asi bobříka mlčenlivosti. Velké zklamání.
Vyjádření našeho obchodu
Vážený zákazníku, rozvoz probíhá každou druhou sobotu ....... co přesně očekáváte , že Vás budeme bombardovat každý den zprávami?? Tak to neděláme a dělat NEBUDEME . Posíláme pouze věcné zprávy - nebo se o to alespoň snažíme. Velké zklamání nad zlobou lidí je i na naší straně ......

Ověřený zákazník

Přidáno 01. 05. 2022
Proti:
Objednal jsem. Zaplatil a přišla mi zpráva, že i když je skladem budou ho expedovat tak za 14 dnů. Což je u stromku dost pozdě.
10 %
dodací lhůta
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý večer, neuvádíte celou pravdu , ale alespoň , že to někomu uškodí. Ona informace se týká TRVALEK a TRAVIN , jelikož dorůstají postupně. Nikoliv ovocných stromků, který máte objednaný Vy. Hezký den , Urban

Ověřený zákazník

Přidáno 26. 04. 2022
Pro:
Perfektně zabaleno, vitální rostlinky
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 15. 04. 2022
Pro:
rychle jednani
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 10. 04. 2022
Bezproblémový internetový obchod.
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 05. 04. 2022
Zaplaceno 29.3.2022 a dnes je 5.4.2022 Zboží stále nepřišlo. Po zaplacení mi poslali zprávu, že termín doručení je 2 týdny a to se ještě týkalo rostlin. Já si nekoupila rostlinu, ale jantarový obojek pro psa, který, dle mého, pokud ho mají na skladě, není problém dát do obálky a ihned odeslat. Prodejce proto nedoporučuji. Jeřábková
Proti:
NEDODÁNÍ ZBOŽÍ
10 %
dodací lhůta
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den , objednavka 29.3. v 11:27..... Nesedime u pocitace a necekame na objednavky. O vikendu kste dostala informaci o prijeti objednavky , o 2tydnech LŽETE ,jedna se to uzke skupiny rostlin (treba trvalek) kde soudny clovek pochopi proc- ale kdo by to cetl do konce. V utery rano v 8:00 jeste obojek nemate? Dnes mel byt v odesilanych polozkach . Obratem Vam vracime penize a objednavku rusim. Dekujeme za recenzi.

Ověřený zákazník

Přidáno 02. 04. 2022
Rychlost
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 28. 03. 2022
Můžete to zkusit třeba to vyjde. Já se možná také dočkám.
Proti:
Obchod nekomunikoval a nevím, zda objednané zboží bude.
Nevím, ale takto si obchod nepředstavuji. Asi mají hodně práce.
Recenzí na stránku 153045